poniedziałek, 26 sierpnia 2013

#9 YELLOW TOP & BLACK EVASE SKIRT & WEDGES


Przepraszam, że tak długo nic nie było ale ze względu na remont, który trochę się przedłużył nie mogłam mieć dostępu do mojego komputera. Zdjęcia czekały ponad miesiąc na publikację :) Jedną z moich ulubionych 'wakacyjnych' bluzek połączyłam z nowo zakupioną spódnicą ze Stradivariusa. Do tego założyłam moje ulubione koturny.





TOP : ZARA /  EVASE SKIRT & WEDGES : STRADIVARIUS / WATCH : MOHITO / NECKLEACE : CLAIRE'S / SHAMBALLA : NN

+ Piosenka na dziś :




6 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja:) pozdrawiam obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółta bluzeczka bardzo fajna. Zwiewna, lekka, idealna na upały :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń