środa, 28 sierpnia 2013

#10 INSTAGRAM MIX 28.06-26.08.2013 r.

Instagram

Dziś na króciutko :) Postaram się opisać każde zdjęcie, jeśli będzie to możliwe.


Zdjęcie robione podczas jazdy moją petardą. 
JACKET & TEE : ZARA KIDS
BRACELET : CLAIRE'S


Po długich poszukiwaniach (nie wiem ile te napisy już są w Polsce ) dopiero teraz dostałam colę z moim imieniem.


Nad jeziorem z moim ukochanym + jedno z ulubionych 'piwek' :)
JEANS : ZARA 
KICKS : NIKE FREE RUN +3


KICKS : NIKE FREE RUN +3
BOYFRIEND JEANS : ZARA 
PARKA JACKET : RESERVED
JELLY BAG : C&A


Nemo i Wieloryb :)
SWIMSUIT : RESERVED


TEE : NOH8 SNCT (SHWRM)
NECKLEACE : BERSHKA
CASE : GIFT FROM FRIEND


To co misie lubią najbardziej :)


SWIMSUIT : RESERVED


TOP : ZARA
NECKLEACE : CLAIRE'S


SWIMSUIT : H&M


KICKS : NIKE FREE RUN +3


WATCH : MOHITO
BRACELETS : LILI
JEANS : ZARA


SWIMSUIT : RESERVED


TEE : NOH8 SNCT (SHWRM)
CASE : GIFT FROM FRIEND
SKIRT : BERSHKA
SANDALS : RESERVED KIDS




TOP : BERSHKA
ASYMETRIC SKIRT : LULU
BAG : ZARA
WEDGES : STRADIVARIUS
NECKLEACE : CLAIRE'S


WATCH : MOHITO
BLOUSE : ZARA


Na dziś to koniec. Myślałam, że to będzie szybka notka a tu o, 50 min.
Całuję :*







14 komentarzy:

  1. masz juz buty na zime? kupujesz emu czy w tym roku jakies inne? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie mam emu z zeszłego roku :) jeśli nie sprawdzą się znowu kupię coś innego

      Usuń
    2. narazie mam emu z zeszłego roku :) jeśli nie sprawdzą się znowu kupię coś innego

      Usuń
  2. co ile robisz sobie akrylowe paznokcie?
    ile one kosztują tam w kobyłce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paznokcie uzupełniam mniej więcej co 3 tygodnie, czasami 4 jak nie chce mi się iść wcześniej albo nie ma miejsc. tu gdzie ja robię uzupełnienie kosztuje ok. 70 zł. z malowaniem lakierem hybrydowym wychodzi ok. 90-100 zł. ale czasami tylko uzupełniam a maluje je sama w domu. znam też inną dziewczynę, która uzupełnia akryl za 30 zł a hybrydę robi za 60. na moim instagramie możesz zobaczyć jeszcze jakie świetne wzorki potrafi rysować (paznokcie z bałwankiem i śnieżynkami) :)

      Usuń
  3. jaki masz sprzęt fotograficzny? aparat? obiektyw? lampy? etc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwilii mam nikona d90 z obiektywami 50mm i kitem 18-50. wczesniej mialam sony a200 z 50mm, 18-55 i 75-300. lampe mam jedną w domu ale jak mam chwile wolnego to robie sesje w szkole na zajeciach z technik fotograficznych :)

      Usuń
  4. co zamierzasz robić po szkole? praca? studia? jak tak to jakie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do szkoły to nie mam jeszcze większych planów, ale prawdopodobnie będzie do via moda kierunek zarządzanie firmami z ciuchami. co do pracy to zobaczymy gdzie się dostane, pozniej zdecyduje :)

      Usuń
  5. założysz aska?

    OdpowiedzUsuń
  6. kim z zawodu są Twoi rodzice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dlaczego pytasz mnie o takie rzeczy :) to chyba nie jest istotne

      Usuń